17 august 2011

losing my religion.

Music: Edwin McCain - I'll be
Gânduri: you gave up the fight, you left me behind.


"S-a terminat."
Gandul care nu ma parasea in timp ce ma scufundam si mai adanc in arhivele prafuite ale calculatorului meu. S-a terminat. Si eu singurul lucru pe care il faceam era sa ma umplu si mai rau de praful amintirilor. Si deschideam melodie dupa melodie si fiecare venea cu o particica frumoasa dintr-o anumita zi.
Obisnuiam sa ajung acasa, plina de nervi, la un pas de a plange si incepeam sa scriu pe blog. Si scriam tot ce imi trecea prin minte, tot. Imi varsam nervii si nedumeririle si frustrarile aici. Totul a ramas inscris pe blogul asta. Dar astea se intamplau acum un an de zile. Acum nu mai pot, nu mai am cuvinte. Pur si simplu nu mai pot sa scriu.
Am avut intr-o perioada o saptamana in care imi venea sa plang in ultimul hal. De la orice, orice tampenie mica ma facea sa plang. Si nu mai puteam sa ma descarc, nu mai aveam cum.

Ma agit. Hahah, nu pot sa cred - chiar sunt agitata. Dar adevarul e ca sunt mult mai fericita. Cu toata agitatia asta in jurul meu, eu sunt fericita. Nu ma mai simt singura cand sunt inconjurata de lume, nu ma mai simt nelalocul meu. Nu, s-a terminat perioada aia. Fericirea e aproape, o simt.
Image and video hosting by TinyPic

Un comentariu:

  1. Bine ai venit,ti-am simtit lipsa.Sper ca acum e totul in regula.Apropo,pe unde ai umblat?

    RăspundețiȘtergere