19 august 2011

my happy ending.

Music: Tom Mcrae - My Vampire Heart
Gânduri: does your heart remember when we used to say forever? don't let go!


Gata cu promisiunile facute in van. Promisiuni care ma ridica pe cel mai inalt nor, ma fac sa plutesc, sa visez, sa sper si ma fac sa uit ca norul acela e cel mai firav lucru pe care as putea pasi. Asa ca trage draperiile, lasa lumina sa intre, lasa sa se transforme in cenusa visele. Te uiti la mine cu o privire abatuta. Ce s-a intamplat? Nu ma crezi, nu e asa? Tu inca te gandesti ca imi e frica sa pasesc in lumina, ca m-am obisnuit sa stau in umbra, sa ma feresc incontinuu de razele soarelui, de frica sa nu cumva sa ma atinga, cine stie, sa nu ma prefac si eu in cenusa ca visele mele.
Ma gandesc, in timp ce pasesc spre tine usor, ce e mai dulce: dragostea, sau momentul asta? Nu mai ai ce sa-mi faci, nu poti frange o inima facuta bucati deja. Dar incearca, de ce te indepartezi acum? Incearca, da tot ce ai mai bun, incearca sa ma darami, nu mai ai ce sa-mi faci. Tu esti doar un trecator, nu ai fost niciodata mai mult de atat. Tu doar ai venit, ai pasit usor peste franturile deja existente si ai fugit. Atat, nimic mai mult.
Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu