11 mai 2011

here without you.


Music: My Chemical Romance - I don't love you
Gânduri: la naiba! la naiba! la naiba! la naiba!!


Azi nu ma simt in stare de nimic. Atata oboseala, Doamne, n-am mai simtit-o de mult asa. Ma apasa greu si simt ca toate plesnesc in capul meu. Da, toate par asa de calme din afara si nici nu s-ar putea spune ca eu am vreo grija pe lumea asta. Dar de fapt am. Pana ieri era asa un haos in capul meu, incat ma mir ca am fost in stare sa vorbesc coerent. Azi parca s-au mai calmat, am mai rezolvat din probleme dar tot nu am scapat.
Nu stiu sa explic in cuvinte, imi par prea goale, prea inexpresive pentru toata invalmaseala din mine. Am momente cand imi simt inima sfasiata in doua. Pe de o parte trage de ea ratiunea care urla la mine s-o ascult si pe cealalta parte vine timida, simtirea si-si cere partea rugandu-ma s-o urmez. Pana acum n-am facut nimic, le-am lasat sa se certe, nu am luat partea nici uneia desi as fi tins sa tin cu simtirea.
Am uitat sa mai scriu, nu stiu sa ma mai exprim ca inainte. Pur si simplu mi-au secat toate cuvintele si acum incerc sa incropesc rapid ceva; sa dau afara cumva tot zbuciumul asta din mine.
Pana acum doua saptamani am ales doar cu ratiunea, am facut doar alegeri rationale care pareau ideale pe moment dar mai tarziu descopeream ca de fapt tot ce faceau erau sa ma faca sa tanjesc tot mai mult dupa vechiul meu mod de a alege.

Azi nu ma simt in stare de nimic. Le privesc tacuta cum se cearta si deocamdata ma las sa plutesc in starea asta de indecizie. Ma mai gandesc uneori ca ce rost mai are sa le las sa-si aduca asa violent injurii atata timp cat tot eu decid pe care aleg?
Nu stiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu