22 aprilie 2011

torn apart.


Music: Sara Bareilles - Breathe again
Gânduri: "oh god, i wish you didn't have to forget this. but you do."



Trebuie sa invat sa accept si sa ma obisnuiesc. Trebuie sa pot face asta cumva, oricat ar fi de greu. Din afara totul pare asa usor, asa imi parea si mie pana cand am fost pusa in fata faptului implinit. Mi-am facut atatea promisiuni si am ajuns la punctul ala nenorocit unde insecuritatile mele sunt pe cale sa distruga totul. Si problema mea e ca.. nu sunt sigura daca vreau sa imi ascund incertitudinile. Nu sunt sigura ca vreau sa le inving de data asta. Parca imi doresc sa ma acapareze iar, ca alta data. Doar ca acum nu cred ca o sa ma zbat sa le alung, o sa le folosesc pe post de scut. Poate..
De fapt nici nu stiu ce-i cu mine. Dar imi e dor. M-a luat acum un dor nebun de conversatii tarzii la telefon; sa rad de filmele ce ruleaza la ProTV, sa marturisesc ca mi-e frica de furtuni si multe altele. Convesatiile de la 2 dimineata, rasetele si teama de a nu fi prinsa de ai mei si riscul pe care mi-l asumam oricum chiar daca stiam ca daca rad putin mai tare o sa se trezeasca imediat. Cred ca ce vreau sa spun e ca mi-e dor de tine, si asta ma omoara incet.
Image and video hosting by TinyPic

Un comentariu:

  1. Nu mai visa si distreazate naibii mai mult!!! Vreau sa te aud macar o data spunand : " Simt ca traiesc!"

    RăspundețiȘtergere