13 mai 2011

hate me!


Music: My Chemical Romance - Famous last words
Gânduri: diamonds are forever.


Acele ceasului mereu s-au mișcat atât de greu? Mereu au fost împotriva mea, ma întreb acum.
Picior peste picior, mana sub bărbie, ochii ațintiți spre geam, mai exact spre frunzele alea vezi și căștile în urechi. Perfect! "Like a star" a lui Corinne Rae e momentan pe repeat. Nu e soare, nu e nimic. Doar nori grei ce se tot aduna. Fără folos, din păcate, tot ce fac este sa-mi ascundă soarele.
Si de ce dumnezeului a început ploaia asta sa cada tocmai acum?! Si melodia aia cu ".. poate dacă ploaia s-ar opri" are un refren care mi se potriveste perfect momentan. La naiba!
Dar ma întreb mereu cum ar fi dacă după tot stratul asta cenușiu și melancolic care îmi acoperă cerul acum, ar răsari iar soarele ala de altadata. Eu am sa astept sa apara din nou, sa ma încălzească. Si totuși, azi a ieșit soarele. Zâmbeam. Asta m-a mai scos din monotonia zilnica. Totul parca se repeta la infinit dar totuși nimic nu mai e la fel, în afara de mine.
Doar eu sunt prinsa în același loc. Într-un joc stupid de "nu-te-supăra-frate!" și nu mai pot avansa nici măcar o căsuță în timp ce toţi ceilalți se îndreaptă cu pași rapizi de final.
De ce eu nu primesc niciodată un final fericit?
Image and video hosting by TinyPic

Un comentariu:

  1. finalurile fericite sunt tot finaluri, gandeste-te ploaia asigura continuitate cumva...Blogul asta e insa prea bun ca sa foe cenusie, n-ar putea sa...ploua cu Soare?:D

    RăspundețiȘtergere