25 iulie 2010

in zece mii de ganduri ma sufoc.

Music: Please forgive me (I can't stop loving you) - Bryan Adams
Gânduri: frate! nici chiar asa..


Rontai o spirala ciudata din foietaj mult si ma gandesc ce dracu sa fac. Sunt la tara momentan si nu stiu nimic. Nu stiu ce sa fac, pur si simplu nu stiu. Am incercat sa-mi adun gandurile, sa pot scrie ceva pe blog. Dar nu e ca si cum as aduna flori intr-un buchet. E mai complicat de atat. Am prea multe ganduri, prea multe idei si nu vreau sa aleg una proasta si sa se inteleaga iar ce n-ar trebui.
Astept sa se intunece, pentru ca ziua de azi de anunta a fi una urata rau de tot. Nu e pic de soare pe cer si norii par mai amenintatori ca niciodata. Nu vreau sa inceapa iar sa ploua ca ultima data. Am sa astept calma moartea zilei de azi.
Photobucket
"Si am alergat sa invat sa iubesc si alerg in jurul lumii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu