19 iulie 2010

ai fost, ești și vei rămâne eroul ce-l iubesc.

Music: Wedding dress - J.reyes ft. Tommy C
Gânduri: Am sa plec o vreme. Ma voi întoarce, nu încerca sa ma urmărești.


Si uite ca s-a ivit ocazia sa mai ies încă o data din Bucureștiul meu prăfuit. Si bănuiesc ca îmi convine toată situația. Ce vreau eu sa spun este ca ma sincronizez perfect. Au intervenit niște schimbări în plan dar în mare a rămas la fel.
( via TTVS )

Bun, sa vedem cum sta treaba. Hai, ca azi parca am chef sa scriu. Luna Iulie, Cuptor sau cum vreți voi sa-i mai spuneți a ajuns la mijloc, draga de ea. Si deja poți simți cum se scurg minutele.. Asa ca nu mai e mult timp și eu încerc sa profit cât mai pot. Pentru ca ușor, ușor am realizat ca nu o sa fie chiar atât de bine o data ce începe anul școlar. Da, nu o sa-mi mai fie dor dar o sa înceapă iar programul ala obositor și stresant. Plus ca de data asta nu o sa mai fie nimic amuzant, interesant în pauze. Nimic ca atunci. Asa ca vacanta asta e exact ce vreau! Exact ce am eu nevoie momentan. Asa ca am sa savurez fiecare moment.
Totuși ma întreb ce o sa se întâmple în primul semestru. Ar fi chiar amuzant sa vad ce rezolvare am găsi. Dar nu ma interesează "cum" atâta timp cât "se face" asa ca îmi convine orice.

Si trecând la următorul subiect, și principalul subiect al acestui post, trebuie sa va anunț ca plec. Măneciu, pana luni, cu sor-mea, deja mi-e dor. Asa doar asa, ca sa rezum totul. Puteam sa nu accept, știți? Nu-mi săriți în cap, am ales sa merg pentru ca simțeam nevoia sa mai ies o data din București. Plus ca, asa cum am spus și mai sus, ma sincronizam perfect.
Ieri a venit mâța, azi a plecat el, maine plec eu, luni vine ea și luni ma întorc și eu. Păcat ca nu o sa ma vad cu ei cât sunt acolo, dar.. n-au intrat zilele în sac. Avem timp sa recuperam, sper.
Ce o sa fac acolo n-am idee, nu am nimic plănuit. Știu doar sa vreau sa plec, atât.

Vad ca postul asta nu are șanse sa se lungească asa ca o sa-l ascult și am sa închei aici. N-am chef sa stric. Aveți grija de voi!

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu