18 iulie 2010

fericire-i o sticla de vin

Music: Monday morning - Melanie Fiona
Gânduri: hm, planuri? :D


Pai haide sa încep în mod politicos, asa cum ar fi trebuit sa-mi încep fiecare post din acești doi(ma rog, aproape doi) anișori de când îmi pun sufletul la bătaie pe acest blog. Ar trebui sa încep cu un "Buna" sau "Buna dimineața/ziua/seara" după caz. Având în vedere ca e trecut de ora doișpe momentan merge "Buna ziua!"
Azi, din câte știu eu, e duminica. De ce spun "din câte știu"? Pentru ca eu în vacante, de cele mai multe ori pierd noțiunea timpului pentru ca deeeh, e vacanta alea, alea. N-am eu treaba cu timpul. Decât atunci când trece prea repede și în momentele alea îmi vine sa-i spun ceva de dulce. Dar asta e alta poveste.
( imagine de la Reviviscent )


Bun și acum începe.. având în vedere faptul ca mult adorata zi de cincisprezece Septembrie pica anul asta fix în mijlocul săptămânii sau ca sa fiu mai precisa, pica într-o minunata zi de miercuri, s-ar putea ca anul școlar sa înceapă ori mai devreme adică pe 12 ori mai târziu adică pe 19. Daca e sa înceapă pe 19 atunci sunt fericita sa va anunț ca de maine, oficial mai aveți doua luni de vacantă.
Bun, și acum ca v-am stricat(?) fericirea sa va spun ce planuri mărețe(vai doamne!) am eu pentru aceste minunate doua luni ramase.
Pai în primul și în primul rând trebuie neapărat sa ma duc la film! Nu am fost nici măcar o data la cinema de când a început vacanta, și ma irita lucrul asta. Am pus ochii pe un film, deci nu mai rămâne decât sa găsesc persoane dispuse sa meargă, și cred ca le și știu.
Apoi, e urgent sa merg cu ea într-o cafenea, doar noi doua ca sa vorbim. Avem destul de multe de recuperat plus ca am cam simțit lipsa unei discuții ca "intre fete."
Pe urma, as vrea neapărat sa ne strângem mai multe fete la mine și sa facem prăjituri. Alta nebunie de-a mea.. dar ador sa învăț sa gătesc lucruri noi. Si apoi un maraton de filme la noi acasă.. perfect!

Da, cam asta am eu în plan și în rest, sa ies afara, sa profit cât mai mult, sa ma distrez, sa zâmbesc, sa iubesc, sa rad.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu