17 iulie 2010

leapsa.

Music: You sang to me - Marc Anthony
Gânduri: oo mica leapșă :">


(Imagine de la Reviviscent)

1. Zi-mi ceva despre tine.
Anca, copil nebun și naiv.
2. Ai porecle? Care?
Aaah, cred ca Jacki și Ancuța. :))
3. O melodie trista și una perfecta.
Um.. sa vedem, melodia trista: Florin Chilian - Chiar dacă, clar! Iar cea perfecta bănuiesc ca ar fi Taxi - Luna.
4. Desenul animat preferat din copilărie
Tom and Jerry și Sailor Moon, clar.
5. Ce nume ți-ar plăcea sa ai, dacă ai putea avea altul?
Cred ca Diana sau Emma sau Eva sau Ana sau.. aaa, ma opresc aici. =))
6. Ce animale îți plac?
Pisicile, clar. Le ador, sunt atât de adorabile.. sunt asa micuțe și firave și drăgălașe și îmi vine sa le smotocesc non-stop și sa nu le mai dau drumul. Si devin automat geloasa când vad o tipa ca smotocește o mâță pe strada și eu nu pot. :|
7.Unde te simți cel mai în siguranță?
Langa persoanele care știu ca țin cu adevarat la mine și pe care ma pot baza oricând.
8. Ce îți place cel mai mult sa faci/vezi/mănânci/asculți?
Sa rad(cât mai mult) și sa ies afara :))/un film bun, lângă prieteni/mâncare gătită de mine în general și pizza/orice e pe gustul meu.
9. Un lucru care îți place la tine, și unul care nu îți place.
Ce îmi place? Imi place ca sunt copilăroasă și ca nu ma dau bătuta asa ușor. Nu-mi place ca sunt încăpățânată în prostie uneori și ca ma ambiționez sa vad mereu doar partea buna a lucrurilor.
10. Ce urăști cel mai mult?
Oamenii prefăcuți și falși. Falsitatea, lingușeala, prostia.
11. Ce regreți cel mai mult?
Ca nu am știut sa profit de anumite lucruri.
12. Ce iubești cel mai mult?
Îmi iubesc prietenii..
13.Un lucru/o persoana de care nu te poți lipsi?
Probabil ipod-ul iar persoana.. nu știu, nu ma pot lipsi de mai multe persoane :">
14. Ce te enervează cel mai tare?
Prostia, clar! Si insistenta.. :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu