8 iunie 2010

were you right, was i wrong? was i weak, were you strong?

Music: Rihanna ft. Will.i.am - Photographs
Mood: shiiit!


Buna dimineata! Nu stiu cum se face dar parca doar dimineata am eu chef sa postez, mai nou. Ciudat, imi vine inspiratia cand casc pana nu mai pot? Doamne! In fine.. imi place! Vremea se mentine frumoasa, nu tu nori, nu tu vant, nu tu ploaie. E cald, e frumos. Jur ca nu mai vreau sa se strice. Imi e bine asa. Daca se mai incalzeste putin poate ies si eu din casa cu pantalonii scurti. Doamne, da! Cat am vrut sa-i port. Ooh, ooh, si o sa merg sa-mi cumpar si sandale. <3
Vai! Ador vara.
Dar trebuie sa fie si o parte proasta, nu? Adica, sa fim seriosi. Cand am avut eu parte doar de parti bune? Niciodata, va raspund eu. Ori era rau de tot, ori era una buna si una rea. Bun, partea nasoala sta cam asa.. eu am avut noroc cu debate-ul. Am loc asigurat la mare, timp de o saptamana, incepand cu data de 28 Iunie. Toate bune si frumoase pana acum. Doar ca, mama a dat deja avansul pentru un sejur in Turcia pe data de 23 Iunie. Da, plecarea e cu cinci zile inaintea celei de la mare. Si acum.. nu am cum sa le intersectez. Ori una ori alta. Eu nu vroiam sa-i spun mamei mele pana nu eram sigura ca am locul asigurat. Pentru ca nu vroiam sa risc o cearta degeaba cu ea; ca poate nu mai aveau locuri, si nu mai mergeam. Dar aseara am primit un mail in care diriga ma asigura ca am locul acolo.
Acum vine partea grea. Eu trebuie sa-i spun mamei mele ca nu vreau in Turcia, ca vreau la mare cu prietenele mele. Nu stiu cum o sa reactioneze, si nu vreau sa o supar rau de tot, astfel incat sa nu-mi mai vorbeasca toata vara. :|
Mai complicat de atat nu cred ca se putea.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu