7 iunie 2010

m-am pierdut cautand ochii tai.

Music: Blaxy Girls - Tu
Mood: aah! ma ia cu tremurat :|


Buna dimineata! Azi e prima zi din ultima saptamana de scoala. Da, ultima inainte de dulcea vacanta. Ciudat, nu ma simt prea rau.. chiar a inceput sa-mi convina aceasta vacanta. La inceput am fost usor reticenta, nu prea imi convenea mie, parca nu era chiar ce vroiam. Dar acum parfumul verii m-a convins. Parca e ceva acolo care vrea sa ma atraga. Si da, eu o sa ma las atrasa :)
Cafea cu lapte, viata! Aaah, ador cand imi face tata micul dejun. Nu, de fapt ador cand imi face cineva micul dejun. Sa simtit mirosul acela ademenitor de paine prajita, clatite, dulceata si suc de portocale sau cafea. Doamnee! As putea sta sa privesc scena asta non-stop.

Azi incepe pregatirea la Cambridge. Azi primele doua ore din orar stau cu nu stiu ce clasa de a 10a si facem pregatire, teste. Eu sper sa fie bine. Mi-e cam frica de examen. Adica stiu ca stiu engleza, dar totusi, mai stiu si ca am prostul obicei sa ma inec ca tiganul la mal. Prost obicei, repet. Si nu prea vreau sa ii dezamagesc pe ai mei daca nu o sa iau examenul. E complicat.

"Am crezut ca are rost sa inalt un vis,
Ce-ar fi fost un cosmar spulberat de venirea zorilor
Am crezut si acum stiu cat de mult am gresit,
Cand am plans si am crezut ca nu are nici un sfarsit."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu