19 iunie 2010

Oare a fost o intamplare?

Music: Vescan ft. Ligia - Ea, el
Gânduri: încă patru zile, încă patru zile. :x
- - - - - - -


Buna dimineața!
Eu chiar nu mai am răbdare. Nu știu cum naiba o sa treacă astea patru zile. Aaah, patru zile de chin. Nu, de fapt, patru zile de planuri. :))
Vise! Azi as vrea sa îmi fac o lista. Una maaaare de tot. In care sa scriu tot ce-mi dorește inimioara. Lista de cumpărături :-" Nu ma las pana nu-mi găsesc o rochița ca cea pe care am văzut-o acum trei săptămâni pe o tipa.
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mănânc absenta niște cereale cu lapte. Mi-e cald. Vreau sa fac poze! Multe, multe poze. Din care sa pot edita cel putin jumătate. Vreau sa înot. Vreau sa ma bronzez. Si mai vreau sa ma plimb din magazin în magazin. Doamne, cum mai rezist eu încă patru zile?

2 comentarii:

  1. Mersi . :"> Crede`ma ca daca ai iesi cu noi2 ai avea parte de cea mai amuzanta zi din viata ta ! :))
    Frumos blog , imi place cum scrii . >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Te cred pe cuvant. :))
    Multumesc. >:D<

    RăspundețiȘtergere