20 iunie 2010

E duminica, e final.

Music: Skizzo Skillz - Fata mea
Gânduri: azi.. ce dragut, azi.
- - - - - - -


Nu știu ce sa scriu. Pur și simplu nu știu. Nu am idee, nu știu cum sa încep. Nu știu ce subiect sa abordez. Nu știu ce sa va spun, ce sa va povestesc. Nu vreau sa par prea melodramatica dar nici prea vesela. Vreau sa fiu eu, dar e greu. Eu.. eu momentan rad, zâmbesc, ma prostesc, dar doar la suprafața. Înauntru? Ei bine acolo e un zbucium intens și continuu. Gânduri. Știți cum e sa simți ca mintea iți este bombardata cu un miliard de gânduri, sugestii, ipoteze, soluții și concluzii.. iar tot ce poți sa faci este sa stai. Speri ca altcineva sa găsească rezolvarea pentru problemele tale. Nu de alta, dar nu cumva sa alegi ceva greșit și totul sa de ducă dracului într-o fracțiune de secunda. Vrei sa te trezești într-o dimineața, sa ai capul limpede și sa știi exact ce ai de făcut. Păcat. Nu se poate, zău!
Ma îngrozesc când ma gândesc cât de ambiționată am fost și încă sunt, sa cred ca viata e roz. Ca lumea e buna, ca totul e lapte și miere. Dar nu e, și e păcat de mine, ca refuzam sa cred asta. Stupid.
Ma simt atât de mica, de parca deabea acum încep sa simt cu adevarat gustul vieții. De parca deabea acum realizez ca trăiesc.

Nu cred ca ma prinde rolul asta. Nu sunt genul care sa stea în pat și sa aștepte liniștita ziua în care totul se va schimba. Ziua în care roata se va întoarce. As prefera sa o întorc chiar eu. As prefera sa fac chiar eu ceva care sa-mi schimbe viata. Nu am de gând sa stau pe bara, sa vad cum toată viata mea trece pur și simplu pe lângă mine. Daca am ocazia sa fac ceva, am sa fac! De ce nu?
Ma simt distanta. Parca nu mai sunt eu. Sau, nu știu cum sa explic. Dar parca fiecare se îndepărtează ușor. Deși, aparent, nimic nu e schimbat și totul e la fel, defapt nimic nu mai e ce a fost. Si acum, fiecare a găsit câte o persoana care sa-i înțeleagă problemele și lângă care sa stea. Numai eu.. nu.
E ea, știu asta. Dar parca și ea, ea e "prinsa" într-o problema cu altcineva.

Ce ar trebui sa fac de aici? Cum ar trebui sa rezolv problema asta? Pe cine ajut? Pe cine susțin?
Dar stai asa.. eu nu prea am ce cauta in peisaj. Eu doar cunosc detalii, atât. Nu îmi cere nimeni sfat, nu m-a rugat nimeni sa ajut. Deci nu ma bag. Decât sa stric ceva mai bine stau departe.

Au revoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu