18 iunie 2010

Sunt o mica "piratăăă" :))

Music: Mecena - Către ea
Gânduri: vaaai! tu vrei sa ma omori femeie? :))
- - - - - - -


"Nu-mi cer iertare pentru tot ce am făcut. Cer o raza de iubire, s-o iau de la început. Am putere acum sa schimb ceva in lume. Am puterea de-a visa."
De ieșit am ieșit. De dispărut? Aaa, da. Problemă, nu m-au lăsat ele sa ma fac mica, mica pe o bancă. Da, ca sa vezi tupeu! M-au luat la întrebări. :))
Ca ce fac, ca pe unde ma duc, ca de ce dracu' rad ca o apucata? Si din întrebări în întrebări, am ajuns sa le spun de planul meu. Si am ieșit, noi, trei pupeze în parc.

Cele trei muschetaritze, dupa cum imi place mie sa precizez. O matza nebuna care zgârie și face crize când e necesar, o deșteaptă care rade ca o apucata când o apuca aa, și mai cânta și pe străzi(!) și tipa care inital pare cea mai matura, dar de fapt o apuca un ras isteric numai când se uita la ailaltă deșteaptă. =))
Da, ma! Ele, ele care mi-au demonstrat în nenumărate rânduri ca nu sunt chiar atât de singura pe cât ma cred uneori. Ele, care mereu erau acolo sa-mi răspundă la telefon când nu mai vroiam sa stau singura.
"Zâmbetul ei părea, ca poate s-aducă în orice viata. Parea ca n-o mai doare nimic, și inima ei nu era de vânzare. Sa fi fost o întâmplare? Oare a fost o oarecare?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu