14 iunie 2010

O sa vezi intr-o zi, ca in tot acest timp.. eram acolo.

Music: The Script - I'm yours
Gânduri: um.. da? :|
- - - - - - -


Buna! Nu știu despre ce sa scriu. Mi-e cald, sunt confuza, mi-e dor, zâmbesc ca tâmpita, sunt ușor îngrijorata. Cea mai tâmpita gama de sentimente.
Ascult aceeași melodie, la maxim, de 5 minute. Singura melodie care m-a făcut sa plâng și pe care am plâns în ultimele 2 luni. De ce o ascult? Nu stiu nici eu, ma uitam prin playlist-urile mele vechi(neaccesate de vreo 2 săptămâni) si am gasit melodia asta. O melodie care ma obsedează.


Aici nu e vorba de faptul ca nu cred. E vorba de faptul ca poate nu mai sunt asa de naiva cum credeam ca sunt. Poate. Poate ca m-am schimbat, si naivitatea asta a mea a fost inlocuita cu altceva, nu stiu cu ce. Nu stiu de ce.
Vorbim diseara, n-am chef sa scriu acum.

Au revoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu