15 iunie 2010

Fericire-i o sticla de vin.

Music: Taxi - E timpul sa iubești
Gânduri: mi-e cald! mor!!
- - - - - - -


Buna, buna! Am senzația ca vara asta iar o sa-mi las blog-ul sa moara. La fel ca vara trecuta, oof. Ma rog, o sa încerc sa postez când mai pot pana sa plec. Dar pur si simplu inspirația și subiectele dispar. Cred ca le-a topit căldura. Hmm. E malefica, zău! Nu m-ar mira sa le găsesc într-o balta.
Sfatul meu pentru a supraviețui pe timpul verii?
Orice ați face, oriunde ați fi sa nu, repet, sa NU mâncați lucruri foarte dulci, gen miere, dulceața, ciocolata(Finetti, Nutella - ciocolata normala mai merge). E cea mai nasolă senzație. Tu mori de cald și mai mănânci și chestii ale naibii de dulci? Vai, moarte de om. Cel putin pentru mine e groaznic.
Beți cât mai multa apa, dar nu foarte rece. Știu ca e dorința aceea arzătoare de a bea apa cât mai rece și cât mai repede. Dar nu e bine. Adică, poate ca va răcoriți pe moment dar ce faceți dacă după doua zile va alegeți cu o durere îngrozitoare în gat?

In fine, m-am apucat de exerciții. Da, da, fac sport. Singura, acasă. Dimineața și seara. Intru și la regim. Asa, doar pentru ca mi-am propus de mult sa fac asta însa nu am găsit niciodată momentul potrivit. Nu imi mai place cum arat. Si mai ales ca acum a venit vara. Fustele și pantalonii scurți, respectiv trei-sferturi au luat locul pantalonilor lungi. Acum se vede piciorul.. și asta nu-mi place la mine. De fapt asta nu mi-a plăcut niciodată la mine. Asta ma face o semi-narcisista? Îmi place doar jumătatea de la sold în sus. :))
Știu ca nu o sa am rezultate imediate și s-ar putea sa nu se schimbe nimic pana pe 24 când plec, dar na. Eu tot încerc. Plus ca vara tine 3 luni, nu doar 9 zile. :D

Azi vreau neapărat sa ies din casa. Azi vreau neapărat sa ma plimb prin București. Dar la umbra, n-am chef sa ma ardă soarele-n cap. Poate ne pierdem prin Micul Paris. Vai! Ar fi chiar frumos.
Aa, apropo, vreau sa-mi cumpăr o carte noua. "Vei fi acolo?" se numește și spune povestea lui Elliott, un chirurg pasionat de meseria sa, care nu s-a împăcat niciodată cu moartea femeii iubite, Ilena, dispăruta în urma cu treizeci de ani.
Într-o buna zi, în urma unui concurs de împrejurări cu totul ieșit din comun, se întoarce în timp și se întâlnește cu tânărul care era el însuși în urma cu treizeci de ani. Revine în momentul hotărâtor în care un gest al sau ar putea-o salva pe Ilena. Si ar putea schimba soarta necruțătoare care l-a condamnat pentru totdeauna.
Suna mult, mult prea bine. Si ma rog, pe mine inital m-a atras coperta. Am văzut reclama la carte într-o zi când ma duceam în Herăstrău. Eram în metrou, și ma plictiseam. Asa ca m-am apucat sa citesc anunțurile de pe pereți. Si am văzut maaaare de tot reclama la cartea asta. :D

"Fericire-i o sticla de vin,
Fericire e cerul senin,
Într-o zi in care ai hotărât
Sa alergi pe camp...
Fericire-i cand puiul de om
Vrea in brate si moare de somn
Fericire-i cand frunzele cad
La un picnic in parc.."


Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu