21 iunie 2010

love me tender, love me sweet.

Music: Ana Johnsson - Don't cry for pain
Gânduri: super! :|
- - - - - - -


Eu am primit ieri o floare micuța. Acum? Am un trandafir în fata. L-am primit ieri, era neînflorit. Un boboc mic, timid. L-am pus în apa când am ajuns acasă și apoi am ieșit afara. Nu l-am observat când a început sa crească. Acum îl vad, a inflorit. Arata draguț, e pus într-un pahar. S-a deschis exact cât e paharul de larg. Îl încadrează perfect, e superb. Si e o nuanța atât de diferita. Nu e rosul acela aprins. Are o tenta roz, e unic.
E draguț cum se vede apa. Paharul e unul simplu, fără nici un fel de desen pe el. Transparent. E unul din paharele din setul meu preferat.

Aștept ziua în care voi putea merge pe malul marii. Sa simt apa cum îmi atinge ușor piciorele fierbinți și vântul cum îmi ridica ușor rochia lunga, de vara. Sa simt aerul sărat cum îmi inunda plămânii și ma face sa simt cu adevarat ce înseamna sa stai pe malul marii. Sa îmi las gândurile și visele sa zboare pe lângă mine, asa cum îmi zboară și firele de par. Sa îngân un cântec și sa știu ca nu mai e nimeni acolo și nimic care sa ma tina sa nu cant. Dar iar m-as lovi de unica mea problema: singurătatea.
Acolo chiar nu o sa mai fie nici ea, nici ei, nici.. nimeni.
Nu mai vreau sa ma plâng. Nu mai vreau sa îmi plâng de mila, nici măcar o secunda. Dar nu ma pot abține. Știu ca e stupid, dar ma simt bine când ma plâng. Dar nu de fata cu oricine, doar anumite persoane au dreptul sa ma vadă asa.

Pa!

"Te amo, te amo.
Don't it mean 'i love you'?
Think it mean 'i love you'.
She said 'te amo, te amo!'
Wouldn't somebody tell me what she said?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu