22 iunie 2010

One last kiss, before I go, dry your tears.. one last kiss

Music: Dido - Here with me
Gânduri: vreau poze, vreau chef de viata.. :)
- - - - - - -


Unde e cerul acela senin? Unde e soarele care ar trebui sa-mi mângâie spatele? Ce-i cu toți norii ăștia?! Îmi vreau soarele înapoi, îmi vreau cerul azuriu înapoi! Jur ca dacă azi nu se face mai frumos pana-n doișpe, gen, într-o ora, eu nu pun piciorul afara din casa. Chit ca o conving pe mama sa ma lase sa ies, chit ca îmi ia foc casa, eu nu ies! Ce dracu' sa ies eu pe vremea asta? Ma deprima, zău! Si jur ca nu am nici cea mai mica intenție sa ma ofilesc pe o banca-n parc.
Apropo de ofilit, trandafirul meu arata mai bine ca niciodată. E asa draguț! Sper sa nu se ofilească prea curând. Aaa! Ia stai asa..

Pauza. Revin imediat.

M-am întors. Am fost sa-i schimb apa. M-am obișnuit de mica sa schimb apa florilor o data la doua zile; bunica mea avea o gradina. Si când eram micuța aveam grija de flori cu ea. Mereu plecam acasă cu bratul plin de flori, care mai de care mai colorate. Si ea m-a cam învățat tot ce e de învățat despre flori.
Mulțumita ei casei mele de vis i s-a mai adăugat o gradina micuța, in spate. Da, in spatele casei, acolo, lângă tei-ul acela mare si chiar langa leagan. As avea grija de gradina în week-end și când voi termina m-as putea așeza în leagăn, sau pe balansoarul instalat pe veranda. Tu*(dragostea aia a mea mare, pe care o voi intalni candva) mi-ai putea aduce o cana calda cu ceai de vanilie, preferatul meu de altfel, și te-ai așeza lângă mine. Am privi amândoi apusul și apoi am adormi îmbrățișați în balansoar. Nu ne-am trezi decât atunci când soarele îmi va mângâia genele și voi realiza ca am întârziat iar la serviciu. Te-as trezi cu un sărut pe obraz și apoi as fugi grăbita la munca.
Bine, gata! Ma opresc din visat. Dar sincer, e draguț.. am sa va descriu într-o zi casa. E chiar frumoasa, serios.

Eu ma duc, ma duc sa-mi ocup timpul cu ceva. Gasesc eu. Au revoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu