15 iunie 2010

You, my darling, you!

Music: Whitney Houston - I will always love you
Gânduri: ploua! :x
- - - - - - -


Ploaie de vara, ploaie rapida. Mi-a placut, nu puteam sa fac diferenta dintre lacrimile mele si picăturile de ploaie. Amuzant. M-a apucat un căscat îngrozitor cu vreo 10 minute înainte sa plec spre casa. Si mie de obicei îmi curg lacrimi atunci când casc.
Ce melodie dramatica mi-am găsit sa ascult. Doamne, dar cât îmi place s-o fredonez. Nu vreau sa ajung sa se muleze melodia asta pe povestea mea. Doamne, nu. Ar fi de-a dreptul ciudat.. dar complet realizabil, ce-i drept. Dar in fine..
Dar melodia aia cu "ken lee tou libu dibu dou chou" o stiti? :)) E aia "Without you" de la Mariah Carey. Vaai, și pe aia cât karaoke puteam sa fac. Ce penala eram. Daca ma vedeați cum ma scălâmbăiam prin casa. Vaaai! Haha, ce vremuri.
Va rog spuneți-mi ca nu fac iar ca o babeta. Si ca nu am inceput iar sa vorbesc ceva gen: "pe vremea mea.. :-j"

Am chef sa urmaresc The Bodyguard. Stiti voi. Filmul ala cu Whitney Houston, Kevin Costner.. cantareata, bodyguardul, iubire, lacrimi alea alea. Si piesa asta, "I will always love you" e piesa principala de pe coloana sonora a filmului. Superba melodie, recunosc.

Au revoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu