3 iunie 2010

e vina mea.

Music: Simple Plan - Perfect
Mood: sheeesh!


Joi. Da, e joi. Am mai spus-o si o mai spun o data: urasc joia. Da, o urasc. Numai tampenii mi se intampla joia. Hai, fie, poate ca citesc eu prea mult printre randuri si e doar o simpla coincidenta. Dar vai! Ce chestie, parca eu nu credeam in coincidente.
Imi tremura piciorul; e semn de slabiciune. Ca sa vezi ce comedie! Iar m-au cuprins grijile. Doamne, nu mai scap o data de ele. Da, au dreptate. Da, imi fac mult, mult prea multe griji.
A trecut azi pe langa mine si pentru o fractiune de secunda am fost transpusa in trecut. Eram iar in primul semestru. Ma simteam bine ca am scapat de rutina semestrului doi. Eram iar indragostita de el; el cel care acum imi este un simplu amic. Dar apoi m-am reintors in prezent. Decorul s-a spart. A disparut ca norii dusi de vant. Si apoi am stat si am analizat putin. Cum de am ajuns aici? Azi am fost putin mai atenta la miscarile lui, la gesturi, la felul de a vorbi. Am ras scurt, copilaros. E atat de copilaros!
Ciudate concidentele astea. Acelasi parfum.. dar tac. Mi-au secat toate cuvinte mai nou. Asa ca sa ii citez putin pe cei de la Taxi cu piesa lor "Dor si doare"
Azi m-am simtit mai bine ca niciodata. Dar nu ca stare, ci ca aspect. M-am simtit bine in pielea mea. M-am simtit frumoasa.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu