4 iunie 2010

well, i'll tell you my friend, the world's gonna end.

Music:Bryan Adams - Here I am
Mood: mai vreaaau!


Am visat. Aseara m-am visat pe tarmul marii. Uitasem acel fragment firav de vis. Noroc cu o poza, a fost tragaciul. Mi-a declansat memoria. Si exact secventa aceea de vis a inceput sa-mi deruleze in minte ca un film fara sunet.
Era rasaritul, urmaream rasaritul. Nu cred ca eram singura. De fapt, sigur nu eram singura. Purtam o bluza larga, alba, vaporoasa pe deasupra sutienului negru de la costumul de baie. Saracul, facea o figura lamentabila in comparatie cu albul stralucitor al bluzei. Fumam. Da, contrar a ceea ce fac eu in realitate, fumam.
Era un slim. Vogue? Nu am putut sa nu observ un nor fin ce se ridica simplu din tigarea mea. Mai erau si altii cu mine. Prieteni? Nu le-am vazut fetele. Dar ii simteam apropiati, aveam incredere in ei.
Parul imi zbura in toate directiile. Batea un vant ingrozitor. Era destul de frig. Probabil final de August, inceput de Septembrie. Ultima zi la mare. Perfecta pentru a privi rasaritul.

Piesa tampita! Ma ia cu tremurat. Ce sa fac? Ce vreau sa fac? Sa raman ancorata in trecut sau sa o iau cu pasi rapizi spre viitor?
Oricum, sper ca azi va fi o zi frumoasa. Azi chiar vreau sa zambesc cu adevarat. Pacat ca nu pot face ce scrie in aceea poza pe care pur si simplu o ador.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu