23 mai 2010

vivo per lei.

Eu dorm pentru a visa. Eu visez cu ochii deschisi. Eu tot timpul visez. Eu nu o sa ma opresc niciodată din visat. Eu adorm cu gândul la "ce o sa fie maine" si ma trezesc cu gandul la "ce am sa fac azi". Sunt fericita. Da, sunt fericita!
Image and video hosting by TinyPic

Cand am ajuns acasă mi-am făcut o lista cu filme. Un fel de "must see list". Nu sunt chiar asa de multe filme, zic eu. Adică, am urmărit trailerele si am selectat ce imi place si ce nu. O sa le descarc pe cele ale căror premiere am ratat-o si am sa merg la cinema sa le vad pe cele care inca rulează. Aaah, abea aştept sa stabilesc o data pentru maratonul asta e filme. De mult mi-am propus asta. Unele am sa le urmăresc singura, iar altele cu ea sau cu prietenii, vad eu pe cine invit.
Dar nu stiu înca daca sa aştept pana la vacanţa sau sa încep de acum. Parca mai bine aştept vacanţa.
Imi e dor de ea deja. Am chef sa ies cu ea in oraş. Asa, "ca fetele". Sa ne plimbam sau sa mergem la un film sau intr-o cafenea. Ar fi frumos. Nu am mai ieşit de mult aşa. Ori ieşeam cu grupul, ori nu era ea in Bucureşti, ori nu eram eu. Ne complicam.
Azi am urmărit o emisiune despre Justin Bieber. Era pe MTVhits, parca. Se numea "The Justin Bieber Diary" Dar era vechi, adică.. erau scene de la concertul lui din Paris, de la finele lui Februarie 2010. Dar a fost draguţ, tipul e adorabil. Si da, stiu ca e mai mare ca mine, dar nu contează. Tot adorabil e. As vrea sa am un frate mai mic si sa semene cu el. Haha, nu cred ca i-as mai da drumul din brate :))
Saracul copil.
Ooof. Nu pot sa imi dau seama cum de sunt in stare sa stric ceva pe ultima suta de metri. Cum de pot sa dau cu bata-n balta atat de usor. De ce fac ceva fara sa ma gandesc la consecinte? Si de ce tocmai acum? M-am chinuit sa ajung in acel punct cu acea persoana. Si fix cand i-am castigat increderea eu fac ceva si distrug totul. Fac in asa fel incat persoana respectiva sa-si schimbe total parerea despre mine. Cum o mai dreg eu pe asta? Cum ma reintorc la ce eram in ochii acele persoane? Marti o sa vad cum se va comporta cu mine dupa asta. Doamne, sper sa nu fie atat de rau pe cat ma astept.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu