23 mai 2010

vogue.

Am avut un impuls de a inceta sa mai scriu pe blog. Aseara, nu stiu de ce. Doar ca, am aflat anumite lucruri si asta m-a cam facut sa vreau sa renunt sa mai scriu. Nu stiu de ce. Dar felul in care a fost analizata situatia m-a facut sa cred ca am aberat ingrozitor pe aici. Si ca eu de fapt nu sunt de acord cu nimic din ce am scris. Pentru ca daca e sa ma apuc sa citesc ca lumea, si sa analizez chiar ca nu o sa fiu de acord cu tot ce am notat. Dar pe moment asta am simţit. Asta vroiam sa scriu, asta simţeam. Si nu, nu am de gand sa rescriu tot.
Poate ca am dat cu bata-n balta. Poate ca am ratat multe lucruri. Si poate ca multe le regret. Si ce regret cel mai mult? Ca nu pot spune anumite lucruri pe blog. Imi e frica sa le scriu, imi e frica de reacţii. Si Doamne, le tin in mine de ceva timp.
Image and video hosting by TinyPic

Uneori uit, uneori imi e dor si uneori vreau doar sa dispar pentru o perioada de timp. Dar stiu ca nu se poate. Asa ca raman in banca mea, nu fac nimic neobisnuit.

As vrea sa am alt nume. Dar tot cu "a", ador numele care incep cu litera a. Ceva de genul, Ada sau Anna sau.. alte nume(nu-mi vin momentan in minte).
In august, blog-ul face 2 anisori. Chiar nu-mi vine sa cred!
Ieri am fost in Downtown. A început sa-mi placa locul acela. Ma apuca rasul cand ma gîndesc cat de incapatanata am fost prima oara cand mi s-a spus de el. Dar acum imi place, e draguţ. Si da, ai avut dreptate.. canapelele chiar sunt comfortabile. :))
Si au milkshake-uri bune, cel putin ala de ciocolata e delicios. Doar ca e foarte mare, te saturi cu jumătate. Dar merita.
Oricum, am aberat destul pentru ora asta matinala. Povestesc mai tarziu.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu