30 mai 2010

sapte lucruri.

Da, a început sa-mi placa de Miley.
Nu, nu am devenit o fana Disney. Raman loiala Disney-ului vechi.

"Esti vanitos.
Jocurile tale.
Esti nesigur.
Ma iubesti.
O placi pe ea..
Ma faci sa rad, ma faci sa plang.
Si al șaptelea lucru pe care îl urăsc la tine, ma faci sa te iubesc."


Ma întreb uneori de ce ne încăpățânam sa nu înțelegem lucruri evidente. Adevarul este ca nu prea te place. Simplu. Postarea asta e pentru voi, noi toate. Si eu am trecut prin asta si chiar de mai multe ori, din păcate. Cel mai nasol? Cum ne dam seama cand spune adevarul sau nu? Asta chiar nu avem de unde sa știm, am vrea.
Daca te-ar placea, cu siguranta nu te-ai intreba de ce nu te suna, nu ai sta singura sambata seara in casa si nici nu ti-ai petrece jumatate de ora pe zi la telefon cu prietenele, incercand sa intelegeti "oare ce a vrut sa spuna prin asta?"
Nu are rost sa-ți toci nervii cu el. Stiu ca e ciudat sa spun eu asta, si poate ca pentru persoanele care ma cunosc, eu nu sunt cea mai indicata persoana sa spună asta.. dar, treci mai departe. Da, e frumos sa te baricadezi in scuze si sa speri ca o sa fie altfel, cel putin in cazul tău. Insa nu. Pur si simplu nu te place, treci peste. Stiu ca e greu, dar imaginează-ți ca acolo undeva exista cel putin o persoana care o sa tina la tine aproape -daca nu la fel- cât de mult ții tu la el acum. Si avem o grămada de lucruri cu care sa ne distragem atenția, slava domnului! Avem destule! Eu una nu am mai urmărit de mult video-urile despre make-up & co. de pe youtube. Si e plin "subscriber box-ul". Si voi? Si voi trebuie sa aveți alte lucruri de făcut decât sa stați singure in camera gândindu-va la "ce e in neregula cu mine?"

Parca am mai citit asta undeva, pe un blog.. Înlătura oamenii pentru care esti doar o optiune.. si fa loc celor pentru care ai sa fii o prioritate!

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu