31 mai 2010

lalala, rapeste-mi inima!

Music: The Click Five - Kidnap my heart
Mood: Fericita! lalala.


Buuna dimineata! Cand m-am trezit nu aveam nici cel mai mic chef de viata.. si acum, parca imi vine sa ma rotesc toata dimineata pe piesa asta. Ipod-ul dat la maxim? Căștile pe urechi? Da, căștile alea maaari! :>
Uimitor ce poate face un mic-dejun. Suc de portocale + pâine prăjita + muzica = mai vreau sa fiu singura acasă dimineața. Nu tu cafea, nu tu alt zgomot in afara de cel făcut de prăjitor sau de muzica. Viata!

Mi-am schimbat iar tema blog-ului. Stiu, stiu, sunt nehotărâta. Dar anumite persoane.. mai speciale(sper sa te simți :D) au spus ca nu-mi pot vedea postările, si deeeh. Ce face copilul care vrea sa le fie bine tuturor? Evident, schimba iar tema. :))
Oooh, cred ca sucul de portocale ma face hiperactiva. Nu am stare.

Te iubesc, tuto! Te ador, te ce vrei tu. Esti prietena pe care mi-am dorit mereu sa o am. Cu toate ca ne certam noi din cand in cand :-w si uneori e vina mea :-" tot te iubeeesc! :x Sper ca te simti. :)) Asa.. aa, ce mai e de spus? A, da! Skin-ul e pentru tine <3

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu