12 mai 2010

prima data.

Am mintit. V-am mintit si m-am mintit. Dar nu vad rostul, de ce sa va mai spun ca m-am prefacut? Pentru ca pana la urma o sa pice si masca asta, la fel ca celelalte. E o "Anca" zambitoare, dulce dar si usor rigida, fara emotii. Cel putin asta incerc sa afisez. De ce fac asta? Pentru ca nu vreau sa dramatizez, nu vreau simpatie. Nu vreau sa ii se faca cuiva mila de mine. Ce as mai face in viata daca tuturor mi-a da/face lucruri din mila? Nimic. Si nu am nevoie de asta. Sunt in stare sa stau dreapta. Pot..

"Un zambet fortat i-a aparut pe fata. Ma omoara sa stiu ca am ranit-o asa. Si ce e cel mai rau e ca nici nu am stiut. Acum? Acum are un milion de motive sa plece. Dar daca ar putea gasi macar unul sa stea. As face orice.
Ea mi-a spus, 'daca vrei sa mearga ceva, trebuie sa ma lasi sa te vad asa cum esti, chiar daca doare. Nu-ti ascunde crapaturile din inima, exact ce trebuie eu sa vad.'
Mi-a mai spus 'Iti place sau nu, asa ar trebui sa fie. Trebuie sa inveti sa te iubesti pe tine inainte sa ma poti iubi pe mine.'
Si am lasat-o sa plece."


E Lifehouse, Whatever it takes. Nu aveam ce face asa ca m-am apucat sa traduc versurile. Aseara am ascultat doar Michael Jackson, Lifehouse, Ne-Yo, Madonna si Leona Lewis. Imi place ca le difera stilurile si ca ma incearca mai multe stari in timp ce se schimba melodiile. E grozav!

Ah, si pentru a mai dezvolta putin ultimul paragraf din postul de aseara..
Cum am mai spus, va multumesc. Imi pare bine ca nu m-ati lasat singura acolo. Dar intr-un fel imi pare rau ca am izbucnit asa. Pentru ca, fata de voi am cam distrus acel zid emotional pe care m-am chinuit sa-l construiesc fata de cei din jurul meu. Voi acum stiti defapt ce incercam eu sa ascund zilele astea. Si intr-un fel o sa ma simt ciudat stiind ca voi o sa va dati seama clar cand o sa ma prefac.
Si inca ceva.. multumesc pentru acel post(sper ca stii cine esti). Chiar mi-a placut, dar ce nu mi-a placut a fost commentul acela. Trebuie sa iti spun asta, nu ai dreptate.. ai exagerat cu acele atribute. Nu este asa.. si nu vroiam sa iti zic in fata pentru ca probabil ti-ar fi accentuat parerea. Dar asta e adevarul, nu e asa! Si pe deasupra si eu ma simt prost cand te aud ca spui asta. Atat am avut de spus pe tema asta.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu