13 mai 2010

prostuta asta mica..

Doamne! Uite ca a venit si randul meu sa o trezesc la realitate. Sa o iau frumos de manuta si sa ma asez langa ea si sa ii explic ca nu e chiar asa. Sa o fac sa inteleaga ca daca sta framantata de griji nu o sa rezolve nimic. Uite, a venit si randul meu sa spun altora cum sta treaba cu "traieste clipa". Profita de tot ce ai acum. Nu stii ce se poate intampla maine. Si in nici un caz sa nu privesti inapoi. Bine, asta doar daca nu esti sigura ca e o priveliste placuta. Nu regreta, intr-un fel totul are un rost. Poate ca nu acum.. dar mai tarziu o sa intelegem. Tot ce facem, facem cu un scop. Pe moment nu realizam - nu avem cum - dar cu timpul o sa intelegem de ce am ales acel lucru sau de ce am spus chestia aia sau.. de ce am ascuns anumite lucruri.
Papusa, iti spun din vasta mea experienta(te rog, simte-mi sarcasmul), ca o sa pierzi daca stai ingrijorata. Mai stii cum eram eu acum doua, trei saptamani? Cum imi faceam griji din poate porcariile? Si bine, poate ca in cazul tau nu e chiar o porcarie. Dar e o idee prostuta. Gandeste-te putin. Cine ar renunta la ceva special doar din cauza ca difera orarul?
Si bine, poate ca ai dreptate cu aceea imagine. Si da, poate ca si mie o sa imi lipseasca. De fapt, de ce crezi ca ma uitam ieri pe geam atat de des? Da, exact ca si tine "savuram ultimele zile" din ce a ramas. Dar aici nu e vorba de mine, eu pe tine trebuie sa te fac sa intelegi ca nu se termina aici. Ce naiba! E absurd..
Si daca dupa tot ce ti-a demonstrat pana acum tu tot nu esti convinsa, atunci chiar nu stiu ce sa iti mai spun. Trezeste-te, femeie! El nu o sa renunte la tine. In cazul tau chiar cred asta. Asa ca inceteaza sa-ti faci atatea griji! Si hai, prin absurd sa spunem ca renunta, ca o data cu venirea toamnei totul o sa se termine brusc. Nu ramai singura! Ma ai pe mine. Mai sunt colegii nostri.. nu esti singura. Asa ca fa cum ai spus in titlu: "ZAMBESTE!" Ca altfel te plesnesc eu, fara gluma. Ce, nu ma crezi in stare? Stii ca ieri era sa dau in tine cand te-am vazut asa deprimata. Ai grija cu ce moaca te prezinti azi la liceu, o sa fiu cu ochii pe tine. Fii atenta! Hai, te iubesc.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu