26 aprilie 2010

si l-a privit asa minute-n sir..

"Si l-a privit asa minute-n sir. Si si-a jurat ca nu o sa il intrebe nimic. Si totusi.. vroia sa stie totul despre el. Dar era constienta ca intrebarile sale ar fi fost degeaba. Nu i-ar fi raspuns. Tine totul in el, pentru el, nimeni nu mai are voie acolo. In acel loc indepartat din inima lui."


Imi ador imaginatia. Deci jur ca imi iubesc ideile. Si ce-mi place cel mai mult? Imi vin in cele mai neasteptate momente. O sa imi fac un carnetel. Un carnetel micut in care am sa imi notez toate ideile astea care imi vin. O sa il tin tot timpul la mine, nu de alta, dar cine stie cand imi mai vine vreo idee. Si nu am de gand s-o irosesc. Mai citisem eu despre cineva care facea asa. Si la un moment dat avea un carnet intreg cu scene.. si fix cand vroia sa se apuce de carte l-a pierdut. Deci eu trebuie sa am mare grija! La cat de zapacita sunt.. oof, o sa imi pierd intr-o zi si capul.
Plus ca eu vreau sa ma apuc sa scriu o carte. Adevarul e ca aceasta idee a ramas in statul de "idee" de 2 ani incoace. Am inceput cu "fan fiction". Am continuat cu povestiri scurte si apoi, m-a lovit ideea. Am inceput sa scriu dar niciodata nu reuseam sa termin. Ma blocam pe la capitolul 10. Partea proasta? Nici nu puteam sa termin acea poveste, imi piereau ideile fix cand era "marea scena".
Oooh!

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu