27 aprilie 2010

cat poate sa imi placa!

Buna dimineata. Aaah, m-am trezit devreme, prea devreme. Dar mi-a trecut orice stare de somnolenta. M-am apucat sa citesc chestii pe net, sa-mi verific mail-urile, temele s.a.m.d. Si inevitabil am ajuns sa-mi verific si horoscopul. Aaah, am site preferat unde citesc toate asta. Imi place ca trateaza cu atata umor toate chestiile negative inca "chestiile" parca nu mai sunt chiar atat de negative. Oricum, azi am sarit peste horoscopul zilnic si am trecut la caracteristicile zodiei mele. Si ce am citit acolo m-a lamurit. Mi-am dat seama de o intamplare de mai de mult.

"Nici n-o sa pricepi de ce naiba nu vine sa SPUNA ce-l doare... Nu vine pentru ca este usor de ranit si îsi rumega mult timp durerea înainte sa izbucneasca. Si mai este si un nativ secretos."

Doamne, da! Am trecut prin chestia asta o data sau chiar de mai multe ori. Eu stiu concret de o singura data. Eram afara, cu grupul, si nu mai stiu ce s-a intamplat dar mie nu imi convenea ceva. Si la final de zi m-a intrebat ca de ce nu am spus ca nu imi convine ceva.. dar eu nu stiam cum sa explic. Adica, stiam ce aveam dar pur si simplu nu-mi gaseam cuvintele.

"Scorpionul nu vorbeste atât de mult ca tine si va fi greu sa-i intri sub piele si-n suflet. Adora stilul tau precis, clar, obiectiv, flexibilitatea si capacitatea ta de schimbare; singura problema este ca Scorpionul nu are NICI UNA din aceste calitati. Îi place sa stie ca lucrurile sunt "asa cum erau", schimbarile prea bruste îl destabilizeaza. Are la fel de multe toane ca si tine, numai ca, adesea, sunt mult mai discrete. Scorpionul asteapta sa te duci sa-l întrebi ce are, iar tu, cu atâtea lucruri de facut, poate ca nici n-ai sa observi ca îl framânta ceva."

Corect, corect. Nimic de obicectat. Hehe, uite de ce imi place mie sa citesc horoscopul si sa citesc despre zodia mea. Pentru ca indirect mi se raspunde la niste intrebari.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu