18 aprilie 2010

si iar o luam de la capat.

Sunt nehotarata. Sunt a naibi de nehotarata! Iar am vazut ceva ce-mi place, iar am schimbat tema pe blog. Si asta in mai putin de 3 zile. Da, bine, o sa raman la asta. Nu am de gand sa o schimb. Promite cineva ca ma plesneste daca mai schimb tema mai devreme de 3 saptamani? Multumesc.
Vreau sa ies afara, sa alerg sa ma joc. Am un chef nebun sa rad, mai mult ca niciodata. Asta poate pentru ca ieri nu prea am iesit din casa? Sau daca am iesit a fost doar ca sa iau metroul pana la ea si apoi sa intru inapoi in casa? Ciudat.
In ultimul timp am ascultat Madonna foarte, foarte mult. Atat piesele vechi cat si cele noi. Nu imi vine sa cred cat de mult imi place. Si tipa se tine bine. Ati vazut cum arata? Sincer acum! Mult prea bine pentru varsta care o are.

Saptamana asta sunt "singura". Mama a plecat in Germania cu unchiul meu iar tata e la servici cam jumatate din toata saptamana(lucreaza in ture=sta si noaptea). Asa ca eu trebuie sa am grija de casa. Mie imi convine, de mult vroiam sa fac asta. Sa vad daca sunt in stare sa am grija de casa. Vineri a fost o "mostra" din ce va veni. Mi-a placut, chiar mi-a placut. Haha, la 3 dimineata eu faceam friganele. Doamne! Ce seara.

Nu prea am multe de spus acum. Cred ca o sa editez postul diseara daca e sa se intample ceva nou.
Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu