16 aprilie 2010

boo! nu-ti spun!

Am gasit niste piese super dragute. Si am realizat ca Pixie Lott e adorabila, nu credeti? :P
Da, revenind.. in seara asta sunt singura acasa. Am de gand sa pierd timpul pe net. Pana la cat rezist; chiar vreau sa vad. Inca o chestie, s-ar putea sa nu mai scriu pe blog chiar atat de des.. iar daca o fac s-ar putea sa fie scurt si la obiect. Dar ma rog, mai e pana cand voi ajunge sa fac asta. Cum am spus 's-ar putea'.
Inca 7 saptamani si vine vacanta de vara! :D

Revenind la ziua de azi..
Nu am intarziat azi la liceu. Am luat metroul si chiar am ajuns inainte sa se sune de pauza. Deci, da! Varianta cu metroul e cea mai convenabila. Ajung in 10 minute maxim la Stefan cel Mare iar de acolo fac alte 10 minute cu 5-ul. Scurtez foarte mult din drum, merita! Iar am mancat de la mec.. D: nuuu!
Franceza: A trecut rapid ora. Am scris la tabla un text interminabil. Dar mi-a placut.. haha! Am inceput sa scriu normal.. iar pe la ultimele trei, patru propozitii am inceput s-o iau in sus. Eram optimista, ce stiti voi. :>
Dirigentie: Da, deci practic la ora asta trebuia sa mergem sa plantam 'panselute'. Am iesit din liceu bine mersi, am luat-o spre Verdi si de acolo.. pauza. Nimeni nu mai stia pe unde sa o luam, am ocolit de am innebunit. Dar ma rog am plantat la panseluteee..! oh, sarcasmul asta!
Romana: Mi-am facut tema in 5 minute, cred ca nu s-a prins diriga. Sper.
Info: Hoho! Si cu ora asta D: am scris niste porcarii de intrebari. Cica marti dam test. Bleeh! Oricum iau 9/10.. eu + info = love. uu, scarcasm, iubirea mea!
Engleza: 'Anca, tu ai obiceiul sa intarzii la orele de engleza. Te rog frumos sa nu mai intarzii.. ca deja ti-ai facut obicei din asta.' Exact asta mi-a spus profa cand am intrat in clasa.. he, ce era sa-i spun in afara de 'Da, stiu, ma scuzati.'?
Geografie: Ok, nu intrebati. Am scris.. si am vorbit, ora domne! Ora!

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu