19 aprilie 2010

hai sa ne jucam de-a fericirea, vrei?

E aproape noua dimineata. Noua dimineata si eu tot nu m-am trezit. Dorm pe mine. Doamne, am dormit prea bine aseara! Nu cred ca am visat ceva. Nu, am fost prea obosita. Oh, oh. Azi ma duc iar la liceu. Nu vreau, prefer sa stau in casa, sa citesc, sa cant, sa visez.
Da, ieri am iesit in parc. A fost super tare. Cred ca incepe sa-mi placa toata treaba cu "mama-nu-mai-este-in-preajma". Am fost in Herastrau.

Ah, ma plictisesc. Vreau sa gasesc niste blog-uri bune.. nu de alta, dar imi place sa citesc si despre ce scriu altii. Stiti vreunul?
Apropo, am pus un c-box. Puteti lasa mesaje, ca doar pentru asta e. Serios acum, chiar puteti lasa mesaje, imi place sa raspund.
Momentan atat.. nu mai am ce sa spun.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu