21 aprilie 2010

jucaria destinului, victima istoriei.

Incep sa cred ca dorintele chiar functioneaza. Aseara am adormit repetandu-mi "sper sa fie frumos maine, sper sa fie frumos maine" Ia ghici. E maine si e frumos. Ma intreb daca diseara o sa imi pun alta dorinta.. o sa se indeplineasca? Aah, ce frumos ar fi! Dar ce dorinta? Mm, trebuie sa ma gandesc putin la asta. Nu vreau orice fel de dorinta, vreau una mai speciala. Ceva ce-mi doream de mult.. ceva interesant. Si totusi, daca ma alarmez degeaba? Iar ziua de azi a fost doar o frumoasa coincidenta? Urasc cel mai mult cand am impresia ca s-a intamplat ceva frumos multumita.. nu stiu, sa spunem dorintelor sau pentru ca am visat asta, ca apoi sa aflu ca a fost doar o coincidenta sau ca cineva stia ca vreau asta si a aranjat(desi faza cu aranjatul nu s-a intamplata pana acum, cine s-o faca?) toata treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu