21 aprilie 2010

schimba-ma!

Azi am avut o stare de tot rahatul! Nici macar vremea frumoasa nu m-a putut inveselii. Nici macar faptul ca l-am vazut, nici ca fetele de la mine din clasa au facut glume, nici macar discutiile interesante din pauze.. nimic. Nu am realizat ce e cu mine decat la finalul zilei. In ultimele ore am inceput sa realizez, treptat, de ce ma port asa. Acum stiu. Ma purtam asa pentru ca pur si simplu nu stiam cum sa ma port. Poate ca pentru voi nu are nici o noima ce spun eu acum, dar eu inteleg. M-am schimbat. Si nu stiu ce sa cred. M-am pierdut pe mine undeva intre randurile acestui blog, undeva intre zambetele aruncate oamenilor de pe stada, undeva intre discutiile zilnice. Undeva in rutina.
In ultimul timp trec de la o stare la alta cu viteza unui roller-coaster. Azi sunt fericita si ma simt genial. Am impresia ca pot face orice, ca pot cuceri lumea.. iar maine, cad in cea mai adanca prapastie posibila si nimeni nu are vreo sansa sa ma scoata de acolo. M-am pierdut pe mine. Nu ma mai cunosc. De ce am realizat asta? De ce tocmai acum? Pentru ca azi am analizat lumea.. am stat si am privit. M-am uitat la fiecare in parte. Si am vazut ca fiecare se facea remarcat prin ceva. Fie prin calitatile lor, fie prin defectele pe care si le arata sau nu.
Am incercat sa devin independenta.. nu stiu daca am reusit. La naiba! Nu stiu daca am facut bine sau daca fac bine ce fac. Haha, asta cred ca se numeste "criza de personalitate" nu? Doamne!
Imi e frica, daca o sa ma schimb ingrozitor de mult si lumea o sa inceapa sa ma evite? Daca o sa fac ceva gresit si o sa ii alung pe toti de langa mine? Daca..
Decat sa pierd ce am acum prefer sa raman fata draguta, care ajuta pe toata lumea si zambeste tuturor. Si totusi.. in acelasi timp stiu ca am mult, mult de pierdut daca o sa o tin tot asa. De ce imi e frica sa zic "nu" ?! De ce imi e atat de frica sa raman singura? De ce ma tem de singuratate? Daca e sa fiu sigura de un lucru.. acesta e. Imi e frica sa fiu singura. Uitata.
Dar poate ca exagerez.. dar poate ca sunt paranoica. Si poate ca imi caut singura nod in papura. Dar pana la urma nu eu dau verdictul. Ei sunt cei care decid.
Atat am avut de spus. Trebuia sa ma descarc.
Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu