5 aprilie 2010

iarta-ma!

Uit tot timpul ca eu sunt de vina ca ajung in anumite situatii. Sunt atat de preocupata sa-mi gasesc scuze incat uit complet ca eu am inceput totul si dau vina pe altii. De ce ma complac in situatia asta?

Iarta-ma ca sunt atat de obositoare. Iarta-ma ca te innebunesc tot timpul cu problemele mele. Iarta-ma ca uit sa te ascult. Iarta-ma ca iti vorbesc intr-una despre aceeiasi problema. Iarta-ma ca nu iti ascult sfaturile. Si te rog, mai iarta-ma ca uneori uit sa iti multumesc.
Nu stiu daca o sa citesti acest post, dar vreau sa stii cat de mult tin la tine. Si ca nu o sa te las sa pleci atat de usor. Te iubesc prea mult. Esti ca o sora pentru mine.

Pa!

Un comentariu:

  1. anca mama . nu trebuie sa`ti ceri iertare . Stii foarte bine ca eu te iubesc asa cum esti . Si sa nu-ti mai treaca vreodata prin minte ca o sa scapi de mine .

    Te iubesc , proasta mea :*!

    RăspundețiȘtergere