7 aprilie 2010

din seria "scrisori tampite de amor pe haicinci"

Deci bitch draga, sau "miki" sau "mishi" sau "mihaela-mama" dupa cum se pare eu am cedat prima si am sa iti scriu prima scrisoare de amor. Te rog sa observi faptul ca scriu cu litera mare la inceput de propozitie. A se citi: "pentru tine fac orice, chiar si sa scriu corect!"
In timp ce ramaneam fara idei pentru acest comment am observat ca ti-ai pus poze noi. Banuiesc ca o sa imi ceri cat de curand si un autograf(comment), corect?
Ok, o prima scrisoare destul de scurta, zic eu. Asa.. iti astept raspunsul cu nerabdare. Si sa nu te prind ca e mai scurt decat al meu. Nu de alta, dar azi chiar am chef sa citesc. Deci spor la compus monster-commenturi.

Te iubesc.
A ta, Anca.


- - - -

Bucuresti , 6 aprilie , 2010

Draga Jacki ,

Nici nu-mi trece prin cap sa scriu o scrisoare mai scurta decat a ta , pentru ca stii foarte bine ca o data ce ma incapatanez , obtin ceea ce vreau , si daca mishilica (de precizat , cu M mic ) spune ca va face o scrisoare mai lunga decat a Ancai a.k.a. Jacki a.k.a. papusa scumpa , atunci chiar asa se va intampla . De asemenea , apreciez faptul ca scrii corect pentru mine , si numai pentru mine , ca drept dovada de apreciere , si eu fac la fel .S-ar putea sa ma crezi agramata pentru ca nu folosesc diacritice .. dar ce sa ne facem ; lenea isi spune cuvantul . Vreau sa-i transmiti surorii tale , Cecilia a.k.a. Ceci a.k.a. Strechi numai bine , precum si Tabathei .
Si cred ca te trezesti cu una dupa ceafa daca ma mai intrerupi pe mess .. sau Messenger , cand eu incerc sa depasesc ca lungime , scrisoarea pe care mi-ai lasato .
Cu stima si respect , a ta prietena , miShi/mishilica/bitch/s.a.

P.S. : Sa-mi pastreszi clatite .


- - - - - -

Draga Mishi,


Ma bucur ca ai luat in serios indemnul meu de a scrie o scrisoare mai lunga ca a mea. M-a bucurat mult de tot raspunsul tau. Nu imi vine sa cred ca l-ai scris atat de repede. A se citi: "nu puteai sa te misti mai repede?"
Reluand o mica particica din conversatia noastra pe skype; e telepatie. Telepatie iti zic! Si cand te gandeai ca doar noua ni se intampla.
Imi cer scuze pentru dimensiunile acestei scrisori. Nu am inspiratia necesara pentru a scrie o scrisoare lunga.

A ta, Anca.


- - - - - -

Bucuresti , 6 aprilie , 2010

Draga mea Jacki ,

In continuare , palma dupa ceafa inca se aplica pentru ca , de vreo 2 minute ma tot freci la taratacuta sa ma uit la avatarul , implicit , la moaca domnisoarei A , si eu mi-am cam foarte mult pierdut inspiratia , daca ma intelegi . Acum iti ceri scuze si ma intrebi ce inseamna statusul meu .. starea mea , pe hi5 . Te anunt cu seninantate ca se mai adauga una dupa ceafa , caci ca fiindca pentru ca mi-am pierdut ideea DIN NOU , plus de asta , statusul inseamna " Te iubesc " .
Acum , spre dezamagirea fanilor as putea spune ca ai luat-o pe celalalt trotuar pentru ca razi si vorbesti singura . Si e liniste .. nu se aude nici MUSCA in conferinta .. (da , bateam un apropo) numai tu vorbesti si razi singura . Mai noi , mai si canti . Acum iar ma intrerupi si deja tare mi`e ca iti f*t una . Doamne iarta-ma ca a trecut Pastele ! Iar mi-am pierdut ideea , si acum tre sa inventez una noua .
Acuma , imi mai trimiti si mesaje pe skype , deci presimt ca o sa ti`o foarte cam iei cat de foarte curand .

Cu DRAGOSTE , mishi.

P.S. Mai da'le dracu de mesaje ca imi piuie skype`ul in casti .


- - - - - -

Draga mea Mishi,

Asta ca sa continuam ciclul "scrisori tampite de amor pe haicinci". M-am decis sa-ti scriu in sfarsit un raspuns la calduroasa ta scrisoare. Ma incanta energia ta si dragostea cu care imi dedici randurile. E tarziu, sunt plictisita si incerc sa fiu amuzanta. Un cocktail care mai mult ca sigur o sa faca "boom" cat de curand.
Vreau sa iti spun cat de mult apreciez faptul ca ai iesit azi din casa si ai mers la film. Filmul a fost penal, apropo. Deasemenea ma bucura faptul ca am fost pana in Unirii. Dar din pacate nu am reusit sa mancam mai nimic pe acolo.(doar pentru asta exista Unrii, mancare!) Trist.
Iar nu reusesc sa fac o scrisoare kilometrica. Si deja am ramas fara insipiratie. Imi este teama ca nu am fost nici de data aceasta amuzanta, insa sper ca randurile mele te-ai facut macar sa zambesti.

A ta, Anca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu