5 aprilie 2010

ce ai insemnat pentru mine va ajunge intr-un final doar o amintire.

Ce inseamna sa fi agitat? Dar agitat cu adevarat. Sa nu poti sta locului. Sa iti misti picioarele in mod nervos.. sa nu mai te concentrezi la ceea ce faceai? Tocmai am aflat. Mobil prost! Nu imi arata tot mesajul. Am primit un mesaj ciudat de la ea. Si tampenia asta de mobil nu vrea sa imi arate tot mesajul. Imi spune *text lipsa partial*. Vreau sa aflu! Ma ingrijoreaza. Ah, grozav! Mi s-au racit mainile. Am emotii? Eu asta patesc cand am emotii, dar de obicei mi se racesc mainile ingrozitor inaintea testelor importante. Ciudat.
Ce zi stupida.

Oh doamne, cred ca m-am holbat la mesajul ala jumatate de ora! Am mai sters si din mesaje in speranta ca o sa imi apara(eu nu mai am spatiu liber pe telefon) si nu a mers. Imi bate inima ingrozitor.

Tampenie de telefon! Pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu