8 aprilie 2010

nu pot da timpul inapoi, nu?

Nu, nu vreau sa creada cineva ca aceasta postare are legatura cu ceva din viata mea. Sunt doar ganduri, ganduri asternute pe o pagina de blog. Uneori chiar imi doresc sa nu mai ma gandesc la astfel de lucruri. Sa nu mai analizez totul. Pur si simplu sa fac ce simt, fara sa ma gandesc la consecinte. De fapt, ia stai. Eu de obicei cand uit sa ma gandesc la consecinte nu mai pot sa dorm in seara respectiva. Mi se invart tot felul de scenarii in minte, care mai de care mai ciudate si proaste. Nici unul nu se termina cu bine.
De ce uneori trebuie sa renunti la ceva sau sa faci ceva gresit pentru a castiga ceva sau pentru a avea incredere? Daca din cauza ca ai spus ceva gresit la un moment dat o sa se duca totul naibi? Daca doar cateva vorbe aruncate acolo sunt scanteia care aprinde focul. Daca asa se intampla? Ce ar trebui persoana respectiva sa simta, sa gandeasca? Imi este frica.
Si daca pe moment nu realizez.. dar tot acele vorbe o sa distruga si tot ce am eu? La cum vad eu lucrurile sunt anumite lucruri pe care le pot pierde si eu si asta doar din cauza chestiei aleia. De ce? De ce? De ce?!
Si totusi, scenariile astea o sa ma omoare intr-o zi. Nu vreau sa stric tot ce am. Nu, nu!
Dar daca stau bine sa ma gandesc zilele astea au fost prea frumoase, mult prea frumoase. Daca e doar calmul de dinaintea furtunii? Oh doamne, sunt ingrozitoare. Si poftim! Din nou, iar ma gandesc la mine. Doar la mine, am deviat complet. Si am uitat iar ca momentan nu eu trebuie sa-mi fac atatea griji, nu azi, nu acum. Curand banuiesc, dar nu azi. Sper.
Dar daca e sa privesc problema din alt unghi.. de ce nu pot sa am incredere? Eu vreau sa am incredere.. chiar vreau. Dar tot ma framanta, imi este frica. Pana la urma aflu peste cateva ore, banuiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu