4 aprilie 2010

si tot ce am auzit a fost vocea ta, spunandu-mi ca primesc ce merit.

Ma ascund in spatele unor cuvinte bine alese. Nu am cui sa ii spun toate astea si oricum "hartia e mai rabdatoare ca omul" dupa cum spunea Anna Frank. La mine s-ar traduce mai usor prin "internetul e mai rabdator ca omul". Nici nu stiu cum sa incep. Am multe de spus, dar nu imi vine sa dau totul afara atat de usor. Plus ca sunt anumite chestii pe care chiar nu le pot spune deoarece sunt anumite persoane mai importante ce imi citesc blogul si nu vreau sa fac vreo gafa.
Imi e dor. De cine? Las la latitudinea voastra raspunsul.

Credeti in dorinte? In stele cazatoare, crai nou si dorinta de anul nou? Credeti ca devin realitate? Eu una nu stiu ce sa cred. Oricum, nici nu imi aduc aminte ce dorinta mi-am pus de anul nou. Iar ultimul crai nou pe care l-am vazut a fost acum vreo doua saptamani.. iar nu imi aduc aminte. Sau imi aduc? Parca mi-am pus dorinta cum ca "sper sa nu ma mai cert niciodata cu mama". Hm.. da, parca asta a fost dorinta.

Ascult in prostie Linkin Park. M-am reintors la vechile mele trupe. Imi era dor de versurile lor.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu