20 martie 2010

exista 9 milioane de biciclete in Beijing;

Nu stiu despre ce sa scriu aici. Am ramas in pana de idei. Azi m-am trezit la 8, dar am preferat sa mai motai prin pat o ora, doua. Cand m-am trezit, ai mei ieseau pe usa impreuna cu sor-mea. S-au dus la cumparaturi. Sunt singura acum.
Am dat drumul la muzica, am deschis larg geamul si m-am apucat sa fac curat. In timp ce trageam jaluzelele pentru a deschide geamul nu am putut sa nu observ oamenii de pe strada. M-am uitat la ei pret de 5 minute. Nu erau asa multi, dar pareau fericiti. Am observat un cuplu cu biciclete, un grup de copii ce se alergau si alte doua cupluri ce mergeau incet pe langa magazine.
E asa frumos afara! Vreau sa ies, sa alerg prin parc, sa fac poze, sa rad.. azi vreau sa fac asta mai mult ca oricand.

Ma gandeam sa ma apuc sa fac curat pe birou. Mi-a tot spus tata sa fac asta.. dar desi vreau, pur si simplu nu suport sa ma apuc sa fac curat stiind ca mai e lume in casa. Nu stiu de ce, dar cand fac curat imi place sa fiu singura.
Da, cred ca asta o sa fac. Am plecat.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu