19 martie 2010

daca plec, hai, vii cu mine ?

Acum doua zile mi-am pus o dorinta. Cred c a s-a indeplinit. Inca nu sunt sigura, dar cred ca sunt pe calea cea buna. Nu spun care a fost dorinta, o sa stric tot farmecul. Dar sunt multumita de cum au evoluat lucrurile.
ieri s-a facut o saptamana de cand.. pff. tac.

Azi incep foarte, foarte devreme. Gen, acum ar fi trebuit sa ma imbrac deja, dar am chef sa scriu pe blog asa ca o sa aman putin dilema fiecarei dimineti.
Mi-am consumat toata bateria la ipod aseara. Dar culmea, dupa vreo doua ore de ascultat mi-au picat castile din urechi si saracul ipod a cantat pentru el insusi toata noaptea. Azi era inchis. L-am pus la incarcat, nu cred ca am sanse sa se incarce full pana la 9.15 cand ies pe usa.

Am un chef nebun sa postez pe forum-uri. Nu stiu de ce. Si faza e ca nu am mai postat pe un forum de mai bine de jumatate de an. Cred ca ma inregistrez pe fairy fic. Auzisem de el acum ceva timp dar nu m-am inregistrat niciodata.
Ca forum arata bine, plus ca are si optiunea fan fiction. Deci da, candidatul perfect.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu