20 ianuarie 2010

the return to innocence;

Azi iar am pierdut masina care ma duce de obicei acasa. Nici nu am alergat dupa ea, recunosc. Nu aveam nici un chef si eram oricum mult prea obosita pentru a imi mai tortura picioarele. Asa ca am mers linistita pana in statie. Nu stiu de ce, dar toti se uitau ciudat la mine. Probabil de la caciula, e foarte colorata.
In cele patru minute cat am asteptat urmatoarea masina, ninsoarea s-a intetit si un sentiment ciudat m-a cuprins. La un moment dat s-a schimbat melodia si a inceput sa cante "The return to innocence". Eram innebunita dupa piesa asta acum ceva timp. Inteleg perfect de ce. Inca imi place; si daca stai sa o asculti ca lumea, o sa te ia cu tremurat. Nu cred ca e din cauza versurilor, nu sunt cine stie ce, dar ritmul si.. nu stiu, piesa este placuta.
Oricum, o ascultam si m-am gandit la tot felul de chestii. Lucruri banale, uzuale, neinteresante. Ce carte vreau sa imi mai cumpar, ce tema mai am pentru maine, ce s-a intamplat azi la liceu..
Idiotenii de-ale mele. La finele melodiei a venit si masina care m-a lasat aproape de casa. Am coborat si am luat-o pe jos pana la scara blocului meu. Am mers incet. Zapada cadea acum mai rar si fulgii erau mult mai mari. Am trebut rapid pe langa noul restaurant deschis langa blocul meu. Primo Baccio. Ar trebui sa ma duc o data pe acolo.

Imi fac alt deviantart. Nu o sa il inchid pe cel vechi, dar nu o sa il mai folosesc. Vreau sa ma apuc sa fac poze. Da, acum cat inca ninge. Vreau sa vad daca ma pricep sa fac vreo poza artistica. Si ce anotimp este cel mai potrivit pentru poze artistice? Iarna.

M-am grabit sa trag concluzii. Asta e clar. Nu mai spun nimic, pa! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu