13 ianuarie 2010

it's a small crime;

N-ar trebui sa scriu asta, cel putin nu acum si nu aici. Dar trebuie sa scriu cumva. Nu mai pot sa tin in mine toata asta. Este mult prea mult si ma depaseste. Am incercat sa maschez aceste sentimente insa nu pot. Chiar nu pot. Am incercat tot, am ajuns pana sa fac si opusul a ceea ce simt si sa ii mint pe altii in legatura cu felul meu de a fi. Si nu e bine, nu mai pot sa fac asta pentru mult timp. O sa pierd multe lucruri daca o sa continui.

Si povestea incepe ca oricare alta, doar ca la un moment dat o ia pe alt drum, unul mai putin calatorit. Este o poveste mult mai diferita decat cele pe care le-am auzit. Este povestea mea, o poveste fara noroc.. o poveste care nu se termina ca celelate. Stiti, intr-un taram al zanelor orice poveste are un final fericit. Dar eu nu traiesc intr-o lume magica si nici nu am o poveste cu final fericit. Este adevarat ca e mult prea devreme sa spun ca povestea mea are un final.. dar pentru mine e deja clar. Aici se termina, probabil ma voi calugari. Nu, sunt prea dramatica. Dar sincer acum, nu cred ca imi voi mai permite sa ma mai indragostesc vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu