22 ianuarie 2010

MERDE !

Ieri am prins masina. Recunosc, am alergat putin dupa ea, dar am reusit sa o prind. Imi era prea frig si oricum nu castigam nimic daca o pierdeam si stateam prin statii. Aveam sa inghet. Stiu sigur!
M-am urcat rapid in masina si am prins si un loc liber(ma dureau ingrozitor picioarele). Asa ca am profitat de locul ala si m-am apucat sa recitesc Romanul Tabu. E genial, am mai spus asta? He he, imi place sa citesc. Si romanul ala mi-a facut cu ochiul chiar din librarie. Bine, bine, n-a fost chiar asa.. dar totusi. Nu credeam ca o sa imi placa chiar asa de mult.
In timp ce masina gonea pe sosea am apucat sa observ ca iar au mai dechis o cafenea pe langa mine. Nu stiu cum se numeste, nu am apucat sa citesc. Daca arata bine pe dinafara. As vrea sa merg acolo o data. Aaaah, poate apuc in vacanta asta dintre semestre.

Azi m-am trezit destul de devreme. Cotrobaia mama prin casa asa ca nu aveam cum sa nu ma trezesc. M-am prefacut adormita pana a plecat. Sunt singura acum, ma rog, pana vine tata de la servici.
Nu mai am mult timp. O sa trebuiasca sa ma pregatesc de scoala in curand. Da, incep la 11. Si da, nu mai suport. E mult, mult prea devreme. Eu de obicei dorm pana pe la 9-10. Dar nah, n-am ce face. Bine ca e asa programul doar vinerea si martea.

Pa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu