13 ianuarie 2010

mai bine acum;

Ieri, din cate tin minte, nu am postat nimic. Nu am intrat pe blog sa verific cand am postat.. deci, nah.
M-am apucat acum vreo 2 zile de o carte care am primit-o de la Dodix. Nu sunt sigura, insa cred ca mai auzisem de ea pe undeva inainte. 7 zile pentru o eterniate de Marc Levy. Am carat-o dupa mine tot timpul. Am ajuns sa o citesc si in ore. Imi place la nebunie. Si ideea este interesanta. Ai putea sa incadrezi cartea pe undeva prin fantastic, romantic.. pe acolo pe undeva.
Totul incepe cu un pariu facut de Dumnezeu cu Lucifer. Acestia vor sa hotarasca o data pentru totdeauna cine va domni, raul sau binele. Asa ca, cei doi isi trimit fiecare cate un "mesager". Dumnezeu o trimite pe Zofia iar Lucifer pe Lucas. Pariul lor a fost gandit pana in cele mai mici detalii. Doar ca au uitat de unul singur: cum ca cei doi s-ar putea sa se indragosteasca.

Am primit ieri un mesaj pe youtube. Era de la o prietena de-a mea care detine un "studio" pentru AMV-uri. Si eu m-am bagat la auditia aia pe care o facusera. Chiar vroiam sa intru in acel studio. Pandam auditia asta de nu stiu cat timp. Si chiar credeam ca o sa intru.. ei bine nu am avut noroc.

Hey Jacki~!

Wahhh <333
Okies after my judges looked at your work, they, especially one is not so sure about letting you into E-Designs. Each member within this studio, has a lot of work themselves to go through. And we feel that for any new members we invite, or allow in. We would like them to be a lever higher than ourselves. But this doesnt mean your editing is not amazing, nor fun.

This just means, that we feel your work needs more improving. So I would like to encourage you to work more and harder on you editing, and Re-Audition down the road if you ever want to. The auditions will never close. So theres no rush <33

loveya,
Ash


Macar auditia este deschisa non-stop. Trebuie sa incep sa lucrez la un amv nou si sa ii demonstrez ca pot si ca trebuie sa fiu in studio-ul ala 8|

Azi nu am chef de ore. Sunt foarte obosita si nu stiu de ce. Dorm destul, nu as rata eu somnul. Stiu ca suna ciudat, dar imi place sa dorm. Oricum.. am sa ma duc la scoala pentru ca pur si simplu vreau sa ma distrez putin. Daca as sta acasa probabil m-as lipi de scaunul de la calculator, m-as juca cateva ore si pe urma m-as plictisii. Nu-mi place asa. Macar la scoala am ce sa fac. Rad, citesc cartea aia in ore.. gasesc eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu