2 iulie 2009

Presimt tacere... O_O

Am ajuns la concluzia ca de maine in colo o sa fie o perioada extrem de ocupata. Sambata plec la Braila cu parintii, se face parastas pentru bunica (T_T). Duminica dupa-masa plecam de acolo si cum ajungem acasa trebuie sa-mi fac bagajul pentru ca plecam la Deva. Nunta. O.O; Dupa nunta, ma sau nu, ne ia unchimiu la Maneciu, unde o sa stam probabil cateva zile. Apoi eu plec la Brasov, sa ma intalnesc cu nee chaan XDD. Stau un week-end la ea (^_^) si pe urma, pe 23 plecam in Grecia.

Pfft. Periada ocupata, rau. Deci nu o sa ma ating de calculator. Cu atat mai putin sa postez pe blog.

Am reusit, printr-o minune @_@ sa fiu aceeptata in Pheonix Ego Studio. MEP grup doar din romani, care promoveaza muzica romaneasca. O sa facem AMV-uri si MEP-uri pe piese romanesti ^_^.

Momentan ascult Celine Dion in prostie. Am vazut ieri un AMV pe "The power of love" si m-am reindragostit de piesa. Ii ador vocea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu