2 iulie 2009

Chestionar

Heh. O idee draguta pe care am vazut-o pe un forum.

[b]1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:[/b]

Harry Potter and the deathly hallows, J.K. Rowling: "Her eyes averted from Voldemort and the snake."

2. Fără să verificaţi cât e ora?

6:14

3. Verificaţi!

7:24 -dies- =))

4. Cum sunteţi îmbrăcat?

O rochita subtire, crem.

4. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

La un blog.

5. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

Un caine care latra si masinile de afara.

6. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Ieri, am fost la cumparaturi. Mi-am luat haine. XD

7. Ce aţi visat ieri noapte?

Cum ma musca un vampir. O_O

8. Când aţi râs ultima data?

Ieri.

9. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

Nimic.

10. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

O Fanta Madness.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Interviu cu un vampir.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

Nu.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Dragut, imi ocupa timpul. XD

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?

Ce nu stiti?

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

Emma

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Dan

18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?

Oh da.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

„Bine ai venit!”

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Ideile preconcepute ale oamenilor.

21. Vă place să dansaţi?

Depinde cu cine.

22. George Bush?

Hm? Ce-i cu el?

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

Videoclipul de la "Mamma Do"

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

Habar nu am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu