1 iulie 2009

/I saw you today ;x\

[/I saw you today ;x\ [No, I'm not your fuckin' second choice and no, I am not turning down my voice. ;)] <3____ (^_^) Groove Coverage Megamix FTW ;x I ish in luv <3


Hei. Hei. Deabea m-am intors de la cumparaturi. Fufu. Pe 23 plec in Grecia si am realizat ca nu mai am haine.
- - - - -
Inner Jaq: De fapt dulapul colcaie cu haine.
Jaq: Oh sush!
- - - - -
Asa ca am tarat-o pe sor-mea dupa mine si m-am dus sa cumpar. Nu am luat mare lucru. Doar un maieu super sweet cu un iepure caine O_O e o fata de caine cu urechi de iepure XD mov, pe care scrie: "Grrrrr!" <3 shweet. Si un alt maieu portocaliu, gogosar. xd

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ☆

Shiet. >>'' idiotii aia de la youtube s-au hotarat sa schimbe design-ul de la profiluri. Uraaasc. E oribil, nu imi mai pot edita profilul cum o faceam inainte, se incarca extrem de greu si arata ca dreaq. { [pissed/]

☆ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Groove Coverage are the shietz. Ii ador. Sunt like, za best. Fufu, as putea asculta piesele lor non-stop. Sunt addictive.

- - - - -
I wanna know
The structure of your heart
Why do you tear
My broken soul apart?
Is it a dream?
Or my reality?
Love comes without
"After warranty"
- - - - -

That's all <3
Bai Bai ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu