18 februarie 2009

Toradora [One Episode Ending]

So. Um. Nu este un post normal. Lol. Banuiesc ca ati observat ca in ultimul episod din ToraDora! avem un ending my special



Cantat de Taiga (Rie Kugimiya) si Ami (Eri Kitamura). Piesa este foarte drguta "Holy Night". Videoclipul este si el extrem de bine realizat. Doamne cat pot sa iubesc steaua pe care a aduso Taiga. E asa firava si stralucitoare @3@

Inner Me: Shine! Stralucitor. Luci, luci @3@
Me: Oh shut up. *slaps*
Inner Me: Oh XD ok.


Chiar nu ma asteptam la asta -nu la palma XD- si am ramas surpinsa cand le-am vazut pe Ami si Taiga cantand. Si nu, nu s-au certat. XD Dar nu mi-am imagineat ca o sa o vad pe Taiga cantand, imbracata intr-o rochie neagra, eleganta, cu manusi de dantela si pantofi cu toc. Hai, Ami mai merge, dar Taiga O_O a fost un soc. Dar trebuie sa recunosc ca a aratat foarte dragut.


Arata asa de biiiiiiiine impreuna. Ar trebui sa nu se mai certe. Desiiiii, scenele cu ele certate sunt crima. XD


Yush. Asa au aparut prima oara. Am ramas O____O cand le-am vazut pe scena XD

Sunt total INDRAGOSTITA de ending. Doar o mica problema, Craciunul, a trecut de mult. Lol. De foarte mult. Si nu prea a parut bine. Ar fi foat mai emotionant daca rulau episodul in perioadata Craciunului. Sa speram ca varianta DVD va fi lansata de Craciun ca ceilalti sa se bucure mai mult XP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu