17 februarie 2009

Idea? Nah, just a simple thought.

Mood: Curious
Music: Dido - Thank you
Internet: Youtube
Ourblogtemplates.com
Blogger


Hei. Wah. Banuiam niste site-uri/blog-uri si m-a lovit o ideee. Ma gandeam... sa imi fac un alt blog, dar nu pentru mine. Un blog pentru lume. Lol, suna ciudat. Dar in fine. Am gasit un site foarte, foarte dragut cu niste templete-uri pentru blogger. Ma gandeam -iar XD- sa fac blog-ul despre anime/manga/amv. Ya know, tutoriale, episoade, capitole. Hmm. Este inca la stadiu de idee. Si nu stiu daca o sa o pun in practiva pentru ca nu mai am timp. Deabea daca mai gasesc timp sa imi fac un amv. Si asa nu pentru ca ma omor cu invatat-ul. Heh. As vrea eu. Chiar daca nu invat si chiar daca nu trebuie sa fac vreo treaba tot mi se pare ca nu am timp. Si vreau sa invat mai mult. De exemplu la romana sunt aproape bata, lol, nu chiar bata. Insa nu mai inteleg nimic. Si nu pentru ca nu ma duce minte. Ci pentru ca nu sunt atenta la ore si raman in urma ca desteapta. Agh! Mi-am facut chiar si o lista cu tot ce trebuie sa fac si ce nu trebuie sa o fac. Nu pot sa o respect. Uite cateva punte de pe lista

- Ma trezesc la 6/ma culc la 10
- Imi fac singura sandwich-uri pentru scoala
- Stau [u]max[/u] 4 ore la calculator.
- Imi fac curat in caiete
- Imi fac toate teme

Si lista continua. Nu stiu de ce. De ce nu o pot respecta? Shit. Am plecat. Calculatorul se misca ca naiba. Ma duc sa citesc ceva. See ya <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu